Wednesday, June 23, 2010

Jejak kasih




Pagi ni aku nak cerita kisah menjejak kasih cousin aku terpisah selama 10 tahun.Sebab terpisah adalah masalah family sikit. Gambar cousin aku tu dalm bulatan semasa berumur 11 tahun.Gambar ni diambil masa ni Abang sulung aku berkhatan pada tahun 1979.





Gambar family cousin.




Ni gambar terbaru yang dikirim semalam.Baru 2 hari lepas aku dapat bercakap dengan dia melalui telefon. Aku last jumpa dia pada tahun 2000 semasa pertunangan arwah adik aku.Aku terlalu gembira, sebab aku paling rapat ngan dia semenjak kami kecil.Ada mcm muka seseorang ke?




Anak dia yang sulung Haikal, masa last aku tengok dia berumur 4 tahun.




Adif anak dia yang bongsu, last aku tengok masa berumur 2 bulan.Cousin aku tengah dalam pantang.




Alisya-Last aku tengok masa umur 3 tahun, sekarang dah anak dara.


Aku amat gembira ngan situasi ni. aku harap hujung minggu ni aku dapat jumpa family dia bertentang mata.cousin aku ni suka ngan masakan aku.Aku tak nak lagi kerana family, kita orang berpisah lagi.Aku teringin nak jumpa Alisya, Haikal ngan Adif.Alisya tunggu Acik ina datang bawa kak olin ngan Afis ye.Aku harap satu hari nanti , aku dapat jumpa anak buah aku yang berumur 8 tahun.last aku jumpa masa perkebumian adik perempuan aku 22/1/2005, masa tu umur dia 3 tahun. Korang doakan ye.

KORANG PERNAH TERPISAH NGAN SESIAPA YANG KORANG SAYANG TAK?

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina