Friday, October 8, 2010

Kuiz hari ini

Gambar A


Oleh kerana wajah Ratu kebaya terlebih cantik dari biasa, aku jadikan dia cover story blog ni. Cerita hari ni pendek je, aku buat kuiz pendek untuk petang ni. Cari perbezaan antara gambar A dan B.Kedua-dua gambar diambil dari jamuan makan sempena Hari raya disyarikat tempat aku bekerja.

Tempat : yang sama
company : yang sama
Date : 8/10/2010
Pukul : 11.30 tengahari

Hadiahnya, aku sayang korang.





Cantik dari biasa.




Cari di mana anak dara bercup G dan anak dara bercup F.




Dewi penglipurlara tersenyum manis.






Sumpah, first time akak dapat mengambil gambar, orang yang sedang merakam gambar.




Inilah camera digital yang baru aku beli.





Sumpah buah anggur yang kau beli manis.









Nasi lemak kak ina mail ngan kuah kacang, sate ratu kebaya, nasi minyak anak dara, tangan dewi penglipurlara.



______________________________________________________________

Gambar B





hrmmmm




hrmmmm




Cari Dayana berbaju merah ?










ehemmm ehemm

Bersama ngan kuiz ni aku sertakan sebuah lagu untuk korang ingat liriknya .Moga-moga lirik lagu ni memberi kesan yang amat mendalam dalam hidup korang.


Manusia miskin kaya semua bergembira
Aku miskin hina berselubung duka
Manusia miskin kaya semua bergembira
Aku miskin hina berselubung duka

( korus )
Hari raya orang bersuka
Melawat sanak dan saudara
Tapi aku miskin hina
Berselubung duka

Manusia miskin kaya semua bergembira
Aku miskin hina berselubung duka

( korus )
Mereka berpakaian indah
Serba-serbi semuanya mewah
Aku saja sedih hati
Pakaian pun tak berganti

Manusia miskin kaya semua bergembira
Aku miskin hina berselubung duka


Senyum tapir : kadang-kadang kita rasa lebih selesa, kalau kita berada di tempat jamuan yang kecil.


Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina