Wednesday, October 27, 2010

Rancangan Noni di TV 1056



Wartawan ratu kebaya berhenti makan, sementara menunggu warga kerja rancangan Noni sedang membetulkan lighting di Hospital Manjoi. Sebentar lagi, Rancangan Noni akan bersiaran secara langsung dengan Doktor yang merawat pesakit usus nipis.



Salah seorang Doktor yang merawat pesakit usus nipis ditemuramah oleh wartawan rancangan noni, ratu kebaya dihospital manjoi. Mee segera yang dalam gambar tulah, menyebabkan usus pesakit itu nipis. Jadi kajian harus segera dijalankan keatas mee segera tu.



Salah seorang wartawan dari warga kerja Rancangan Noni, Cik Fura tengah merasa mee segera yang dibuat oleh pesakit usus nipis. Memang Cik Fura terkejut, sampai tercampak mangkuk plastik ditangan. Terkejut kerana tahap kepedasan yang melampau , macam raksasa keluarkan api mengfire ultraman.



Inilah bukti yang ditunjukkan oleh Cik Fura, sebelum mangkuk tercampak.Cili api lebih banyak dari mee segera.





Mee segera pedas kebabommmm sipesakit usus nipis. Bagi pengajaran penonton diluar sana , janganlah makan terlebih cili api, padah menanti.

Wartawan ratu kebaya dan fura melaporkan, untuk rancangan Noni.


_______________________________________________________________

Gerbang perkahwinan kali ini, berkisar dimajlis perkahwinan anak mamat dikampung ulu tembusu.



ibubapa mamat sehari sebelum, perkahwinan anak perempuannya berlangsung. Orang yang tak berkemampuan pun, mempunyai senyuman yang sama macam orang yang kaya kat luar sana.



sekitar majlis perkahwinan anak mamat.




budak kampung ulu tembusu berkeliaran di sekitar majlis perkahwinan (cam ku kenal je, anak siapalah ni)




Sekitar majlis tepung tawar dihari perkahwinan mamat.
(gambar sekadar imiganasi)



Dibawah khemah pengantin, penanggah sedang sibuk melayan tetamu.



Noni bersiaran setakat ini sahaja. Jumpa dilain waktu dan dihari yang sama. Ingatlah, Berbahagialah dengan apa yang ada didepan mata, dan sentiasa mengsyukuri apa yang dikurniakan.



Senyum tapir : Bukan salah Pengacara, tukarlah format rancangan tu. Nona kena ikut cam rancangan Noni, mesti meletup. Janganlah asyik cerita kisah orang kaya je.Cerita orang kaya memualkan.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina