Monday, October 11, 2010

Nota Untuk Cik Pah dan Nuffnang




Buat Cik pah

Maafkan akak cik pah kerana cerita akak ini. kau terheret sama . Tapi tak pe cik pah selepas ini blog kau akan glamer setaraf ngan blog akak. Kau rasa akak perasan ke?

Di sini aku nak kasi promo sikit, kenapa aku suka terjah blog cik pah.

1) Blog cik pah santai
2)Cerita Cik pah tak hipokrit
3)Cik pah tak kutuk orang lain, banyak cerita pasal family .

Akak baru tahu pagi tadi, bila akak membuka post yang lama.Rupanya, baru akak tahu, ada drama swasta kat situ.Cik pah sekarang baru kau tahukan, akak orang jahat sebenarnya.Kau berani ke nak datang blog akak?

Oleh kerana nak menebus kesilapan, akak membuat promo pasal blog kau.Maafkan akak sekali lagi ye dik.



Untuk Nuffnang





Terima kasih nuffnang, kerana bagi aku buffered. Itu semua gara-gara kuiz hari ini. Pendapatan nuffnang aku pun dah bertambah(beribu riban) .Bukan nak berlagak, nak mengalakkan orang yang tak de blog, membuat blog. Daripada duduk mengumpat orang, baiklah buat blog. Tak lama lagi bolehlah aku mengcashoutkan jumlahnya.

Pada Anonymous


Aku harap kalau kau nak kutuk, kutuklah aku sahaja.Jangan jadikan pembaca blog kesayangan aku ini mangsa.Dorang semua tak bersalah, dan tak suka sangat nak mengikuti kisah peribadi orang.Tak lupa jugak aku rakamkan setinggi -tinggi penghargaan kepada anonymous kerana sudi datang dan mengomen cerita pasal tu.Lain kali kalau terasa nak ambil resepi, datanglah keblog aku lagi ye.


Senyum tapir : Perlu ke nak tunjuk gambar check nuffnang yang kita dapat dan buat satu post pasal tu.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina