Wednesday, September 12, 2012

Pagi selasa aku ; pembantu rumah aku baru sampai ke rumah petang semalam


Entah kenapa semenjak pembantu rumah aku chefel sampai ke rumah  petang semalam,  semangat aku membara -bara untuk  memasak. Semangat jangan tak semangat  InsyaAllah  selepas ni  aku nak merajinkan diri  untuk menyediakan sarapan pagi untuk keluarga .Terima kasihlah Chefel kerana megembalikan semangat aku untuk memasak .

Chefel aku belum mula beroperasi InsyaAllah bila ia dah mula beroperasi aku war war kat sini ye.Sarapan  untuk family  pagi selasa aku goreng mee + fishball , minuman aku buat  air nescafe
untuk suami cukuplah untuk mengalas perut dia sementara menunggu lunch nanti. *bajet isteri mithali*.
 Bekalan   Firdaus  untuk dibawa ke rumah pengasuh
 
Untuk aku ? Minggu ni aku rasa ada mood nak buat sarapan balancenya nanti boleh aku tapau untuk dibawa ke tempat keja .Entahlah  boring bila fikir pasal makanan , sekarang ni  banyak sangat peniaga yang berniaga sambil lewa .

Berbalik pada cerita pembantu rumah
 Kenalkan pembantu rumah baru aku chefel
Buku Instructions
Sukanya aku siap ada cd  tu.


Next entry aku akan tunjukkan macam mana chefel beroperasi ya.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina