Thursday, April 21, 2011

Pakailah G String



Gambar dan cerita tak de mengena, hanya sebagai contoh.

Pagi tadi lepas hantar Firdaus kat Tadika, aku ngan suami berbual kosong di station minyak berhampiran sementara tunggu jenifer lopez datang. Cam biasalah kami berbual pasal bisness juta-juta . ekekek. Dia duk atas motor, aku plak berdiri ngadap dia.

Tengah syok borak -borak, secara tiba-tiba(cam tajuk lagu ke tu) suami aku keluar suara cam kena karen

Suami : his his tu tu tengok , spender merah lagi

Aku dalam hati(lawan tokeh dia ni, selalu aku yang tunjuk kat dia) : mana!!!mana!!!

Suami : Tu yang tengah isi minyak

Aku terkejut beruk sangat beruklah : oiii daringnya spender merah bernyala.

Pakaian dia cam perempuan kat atas, bezanya seluar dia nipis dan berwarna coklat paling cair sehingga nampak spender merah darah bernyala. Aku tak tahu nak gambarkan perasaan aku yang klimaks nengoknya. ekekek

Selama ni  aku tak ambik port pun kalau orang nak pakai cam, tapi bila suami aku (bangsa cina + India) tanya "boleh ke orang pakai tudung pakai seluar cam tu?" Aku tergamam

Korang ni nakal tau, lenkali pakailah G String atau baju labuh atau spender sama ngan kaler seluar tak de lah orang perasan.Janganlah buat malu orang bertudung.Kalau nak pakai cam tu, tak pakai tudung tak pelah.

okey lenkali korang pakai cam tu aku panggil hantu kum kum kacau korang.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina