Wednesday, April 28, 2010

Love World Love Sloggi



Sayangi sloggi

Aku insan yang sukakan kehijauan dan kedamaian seperti nama blog aku Hijau itu indah dan Permai. Alam sekitar yang berseh dan keamanan dunia adalah satu benda yang semua orang suka dalam dunia ini, termasuklah aku, sebab itulah aku menyokong penuh Sloggi.Sayangi Sloggi dan sayangi dunia sekali



Sayangi Dunia





Aku juga berharap semua orang mengunakan recyclel bag, ia dapat mengurangkan pengunaan beg plastik.




Aku juga memilih tinggal dikawasan yang mempunyai persekitaran yang dikelilingi oleh pemandangan yang hijau belaka, sebab aku cintakan alam semulajadi.



Aku, Firdaus dan jagdesh (anak saudara)



Adik ipar(Sathiwani), Firdaus (Anak), Naganjothi(anak saudara)



Kakak ipar(Alan)

Aku cintakan keluarga , sanak saudara dan Ahli keluarga aku yangberbilang bangsa dan agama.Aku hormat agama dan pendirian mereka.Aku gembira hidup dalam keluarga berbilang bangsa dan agama.




Aku jugak tertarik dengan kehidupan orang asli di Malaysia. Gambar ini adalah gambar yang aku ambil masa aku melawat ke ladang jambu mereka di Tanjung Sepat.




Aku juga berpeluang melihat hasil kraftangan mereka.




Hasil tanaman mereka, pokok buah jambu menunggu masa untuk dipetik.




Anak lelaki aku happy dapat berjalan-jalan dibawah pokok jambu.



Aku juga mencintai sungai.Setiap waktu senggang ,aku tidak melepaskan peluang bersama-sama anak, mandi manda di sungai-sungai yang berdekatan.Disini aku titipkan pesanan, peliharalah sungai, jangan cemari, dengan membuang sampah sarap didalam sungai. Gunakan tong sampah yang disediakan.





Aku melarang keras sesiapa yang membuang sampah di tepi jalan raya.



Longkang bukan tempat membuang sampah.Siapa yang berkenaan harap pantau perbuatan macam ni.






Buat pengetahuan korang hanya produk Sloggi sahaja, yang mengunakan recycle material.Ini bermakna kalau korang suka produk Sloggi, korang jugak mesti mencintai dunia dan alam semula jadi.


Jadi, Cintailah Produk Sloggi seperti kita mencintai dunia dan Alam Semula jadi.




Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina