Friday, October 1, 2010

Sembang kosong



sarung duit raya (Tolong jangan guna sarung cam ni).

Mata macam nak tidur je, tapi aku kena menyiapkan satu tender yang urgent, kalau tidak aku kena kejar ngan parang panjang.Sambil menunggu dorang mengefax stock yang aku perlukan, aku nak sembang kosong kat sini

Hari tu aku pergi rumah kawan aku ngan simontel beraya.Lepas beraya dengan tuan rumah(perempuan kawan aku tu) dia menghulur duit raya untuk simontel, tapi dihulurnya kat tangan aku.Mata aku cam blur-blur je, sambil menepis duit tu. Janganlah , kenapa banyak sangat.Habis tu aku nampak RM50. Kawan aku sengeh-sengeh, mana ada banyak RM5 je. Aku senyum senget, sambil membelek-belek sarung duit raya tu.jahanam.....





Makan tengahari maggi cawan .Baru nak belajar.


Senyum kambing : kawan aku cakap sarung duit raya ni mahal, aku rasa duit beli sarung ni , baik bagi duit raya budak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina