Tuesday, October 9, 2012

Tengahari Jumaat & sabtu aku ; Western Food forever ; ko tak muntah ke ngok dua hari makan western food

 Takkan aku yang bekerja sebagai  tukang sapu sampah sepenuh masa di sebuah kilang tak boleh makan di tempat makan yang eksklusif  seperti TGIF dan Victoria Station?Takkan  yuyi yang berkerja  sebagai pengelap cermin di KLCC tak boleh beli beg Coach. wei walaupun boyfren anak aku tu jutawan minyak  dari arab saudi excuse me tak delah sampai sependar dan bera  LV yang dia pakai tu di sponsor oleh boyfren dia . haish bila masa plak anak aku ada boyfren ni?saper yang nakkan anak aku ni? lagi satu aku nak tanya ada ke bera LV?  macam tak pernah dengar je sebelum ni.

 Berbalik pada cite coach tadi ; Oh tuhan tolonglah kami dengari luahan hati kami  walaupun kami orang susah kami juge ada keinginan untuk makan di tempat eksklusif  serta  memiliki handbag LV lost voton dan Coach *cam bangangkan nak beli LV*  Ada kawan sekerja aku tu sanggup menyimpan sehari 50 sen semata-mata nak memiliki handbag coach 2 kali bayar lagi InsyaAllah handbag Coach yang dia order tu akan sampai by sea I'am no bery surelah  I thing another 2 or 3 month *jgn nak ketawa sangat ngan omputih aku ni ye*

Wah !!!!!orang berada  tega sungguh kamu  ye  menghumbankan handbag coach dan LV kepunyaan  kamu ke dalam tong sampah hanya kerana melihat kami orang susah ini menyangkut handbag berjenama sama ngan kamu di bahu. Betapa hinanya kami dimata kamu.

Tengahari  Jumaat aku makan bersama bosku kawannku tapi bukan geng ye  bahawasanya saya rakyat Malaysia  berjanji yang saya bukan geng dan saya bukan ketua  dari  mana-mana kumpulan gagak hitam dah tentu tentu  100% saya bukan ketua kumpulan.ha ha ha ha
macam kukenal je situdung hitam yang dah lama tak update blog
roti bun kat sini gebuss dan tedap  bukan macam  roti bun  kat KFC  yang keringkesattawarhebehtaktahuakunakcakapapalagi
sup ke air basuh tangan ni?
bos bos kat kilang aku , tukang sapu sampah tak berapa nak suka bergambar  ~~cer cakap saper lagi yang nak bagi gelaran  bos kalau tak kita sendiri ye dak~~
bukan the lord of the ring ataupun cincin kahwin????
bos membeli belah  punya ; beef 
Hantu punya  ; chicken  roasted
Tukang sapu sampah punya
bukan victoria bercham punya
kami disaji ngan kopi pekat bersama susu dan gula
macam wafi dah
jemput makan sekerim kengkawan semua

Tengahari sabtu melayan anak-anak makan kat tempat yang sama
purak-purak tidun
 
roti bun yang tedap dimakan bersama butter
Firdaus ngan nasi goreng cina tak dapat dipisahkan
Di sini menyajikan ceasar salad dengan smoke salmon yang terbaek
lamb shank ngan yuyi tak dapat dipisahkan 
set lunch untuk aku dan gula-gula hacks
sup sedap : )
 lelaki hot mesti  mak we banyak  himpitkan? anak Datuk saper yang tak nak?




Kemerapuan ini adalah gara-gara  aku tak boleh nak melelapkan mata sebab  mengingatkan  satu pasangan sedang bermain -main di highway ditengah kepekatan malam .Aku sentiasa berdoa semoga kehidupan pasangan itu sentiasa  dilindungi Allah SWT.Amin

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina