Wednesday, February 8, 2012

FACEBOOK like sangatkan




Cik A dot dot dot



Takziah buat sepupu yg kehilangan suaminya mlm tdi ..semoga rohnya dicucuri rahmat...al-fatihah

___________________________________________________________________

ni aku petik dari status rakan facebook aku. . bila nampak 6 orang dah tekan like, jari aku ni laju je nak tekan like, masa nak tekan tiba -tiba je  jari aku  berat semacam , aku terdengar suara bisikan yang begitu perlahan sekali, aku menoleh , sekali lagi suara seakan berbisik kedengaran ditelinga ku "wei ko dah lama hidup ke? , sampaikan orang meninggal dunia pun ko nak tekan like?"


Ini bukan perkara main-mainlah, tak logik langsungkan orang meninggal dunia kita nak tekan like, bagi komen ucap takziah boleh gak diterima akal. Kalau dah jari tu suka sangat nak menekan like , nah aku bagi link tekan sangatlah beribu- riban like kat page masakan air tangan bonda . Terima kasih ye menyokong produk tempatan.


Lenkali tak moh lagi tekan like sesuka hati ye, kalau tekan gak korang memang dari kategori manusia yang keras kepala, besar kepala dan seangkatan dengan kepala-kepala yang lain.menyampah tau....................















Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina