Tuesday, February 28, 2012

makcik kawasan come back

salam kengkawan

Bukti yang aku tengah sibuk berpindah opis : )


Terima kasihlah kepada yang sudi datang blog ni, walaupun dah 3-4 hari tak berupdate. Maaflah blog makcik kawasan sunyi sepi-kui kui kui ,dalam minggu ni aku sibuk pindah opis dari tingkat satu ke tingkat dua(cam bangangkan), terasa penat sangat , almaklumlah dah peringkat makcik makcik , sampai tak sihat dibuatnya ,tu yang malas nak update blog, bukak komputer pun idak. Misal kata korang nampak blog ni lebih dari dua minggu tak berupdate , maksudnya aku dah kojol , sila silalah sedekahkan Al-Fatihah untuk aku ye, cayang kat korang.kui kui kui Semalam aku MC , yuyi bawak pegi klinik, balik dari klinik yuyi belanja makan kat pizza hut, cam dah lama je tak makan pizza . Pizza hut ni mafahalfal, tapi sedap, susah nak cari pizza sesedap cam kat pizza hut.sapa setuju angkat tangan!!!!!!!


Budak ni paling banyak makan Oriental wings.saja je dia buat muka cam tu

Oriental Wing -Fried Chicken drumettes and mid wings coated (luarnya ada garlic ngan cili)kalau tak silap aku , rasanya maveles.

Selalunya makan pizza kat pizza hut ,aku mesti order pizza hawaiian chicken ngan hawaiian tuna , ni feveret anak-anak ngan suami , pizza yang lain tak berapa ngam ngan tekak.


Sekarang ni kalau gi pasaraya, aku mesti beli Lipton ice tea ni. mudah dan sedap.


1 paket Lipton Ice Tea dapat menghasilkan 1 liter teh Ais perisa limau .

Sesuka hati je aku tukar resepi chochlate chips cookies , maka terjadilah coffee chochlate chips cookies ,resepi sama cuma bezanya aku tak buh coco powder , aku gantikan coffee elmulco .

Malam tadi aku mengagahkan diri bakar cookies tuk kawan opis. Sebenarnya aku tak de niat pun nak jual cookies ni,tapi bila sorang kawan tu makan , dia terus nak beli, aku jual kat pada kawan opis yang berminat je .



Jumpa lagi ye, dilain hari dan waktu , makcik kawasan ada keja yang nak dibereskan, banyak lagi fail -fail yang perlu dimasukkan ke dalam kotak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina