Monday, February 20, 2012

Derhaka bersebab -nuffnang + Advertlets,

Tadi ada beberapa pengomen yang tanya pasal Tepung 1 Malaysia, sebenarnya aku tak guna lagi tepung tu, tak tahu nak bagi komen cam mana. Aku tak kisah sebenarnya nak beli tepung 1 malaysia tu, cuma aku dah biasa guna tepung cap kunci atau sauh, lagi pun itu produk subsidiary company aku keja , rasa cam tak best plak   nak guna tepung  company lain. Bukan baru-baru ni je aku guna tepung company aku keja, sebelum aku keja kat situ lagi aku dah guna .

Jujur aku katakan yang aku tak pernah lagi beli barang jenama 1 Malaysia. Aku suka beli barang yang dah biasa guna, bukannya nak berlagak , soal harga memang aku jarang fikir. Ibu  yang bekerja cam aku ni kadang-kadang manalah ada masa sangat nak tanya harga setiap barang dapur yang nak dibeli. Lepas je beli barang terus sumbat dalam beg sekali ngan resit pembayaran , ada masa resit pun tertinggal kat tempat cashier. Pernah jugak suami tegur, masa tu aku terbeli barang dah rosak, tak dapat nak pulangkan barang tu  sebab resit tak de, tak tau aku simpan mana : )

Stop cite pasal barang 1 Malaysia, aku nak cite pasal Nuffnang ngan Advertlets plak. Korang perasan tak aku dah letak iklan dari Advertlets, ye aku dah derhaka ngan nuffnang, tapi bukan suka -suka dehaka, dehaka bersebab. Entah kenapa tak de angin tak de ribut, tanpa bagi tau aku nuffnang buat sesuatu yang tak menyenangkan hati aku. Sesuatu yang betul-betul buat aku geram, tak payahlah aku nak bagi tau,biar aku jelah yang tau. Demi nak memuaskan hati sendiri, aku tambah iklan dari advertlets, ni baru betul kes balas dendam . Aiman tak kisah, aiman dah femes, dulu ye lah . Nampak sangat aku berlagakkan. kui kui kui

Ni ada lagi satu budak suka nak derhaka ngan aku , detektif conan 24 jam : )

Budak yang dah kenyangan ni , syok melayan detektif conan, aku suruh baca iqra dia kata mengantuk . Baru darjah satu dah bercita-cita nak jadi pengawas, katanya nanti boleh marah kawan-kawan yang buat bising dalam kelas, korang rasa adakah ini kesan dari membaca buku komik detektif conan? kui kui kui


Dr. Faiz  malam nanti baru pegi blog u, kat opis ni  URL  u  kena blocked.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina