Thursday, December 23, 2010

carpet hijau



Pagi tadi dalam kereta Cot, aku dengar dorang borak-borak pasal Shahir.Aku tak tahu pulak dia hilang. Bukan apa, penyanyi muka jambu ni , aku kurang nak masuk. Aku dah set dalam otak, jambu , perangai kureng.oppsss, sorry yang kat luar tu, jangan nak sepak aku pulak, sebab ni blog aku, bukan Shahir punya.


Masa tengah hari tadi, time makan, aku borak ngan geng sekepala(Kim, Christy ngan gegirl) , tanya dorang, kot-kot tahu pasal Shahir. Macam tak percaya je, Bolehkan tak seorang pun dari kita, yang tahu Shahir tu masuk final juara lagu.Punyalah lemah seni betul kita orang ni. Bila aku sebut nama Black, semua sebulat suara menyokong. Sokong apa pulak ni?




Sokong, yang dorang hanya suka Black. Sokonglah produk tempatan. Jangan pandang luaran, tembusi hingga kedalam, dan baru anda tahu siapa empunya diri.Kalau nak bagi award pun, jangan dengar dari sipembawa mulut.

Shahrir pun jangan anda pandang usang, mungkin dia ada alasan tersendiri untuk berbuat semua tu. Siapa tahu , dia turut mengalami , apa yang aku alami hari tu, cuba lihat nun di sana.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






Cerry berry punya pasal, aku jadi cam ni

Serius beb, kalau kena cerry beryy boleh tertidur dalam jamban. Mana tahu Shahir cerry berry, tak larat, sampai tertidur dalam jamban. Itu yang dia batalkan semua persembahan dan tak jawab panggilan telefon. Lemah tau, lepas tu, mengigil kapala lutut, nak berjalan pun susah, lagi lah nak nyanyi. Biasalah artis, malu nak cakap yang dia cerry berry.Benda baikkan, susah nak disebut.

Pesanan buat Shahir : Ini cik Ina minat Do do Cheng, kalau ko cerry berry, mengaku jelah. Jangan buat peminat tertanya-tanya. Tapi sumpah, akak and the geng memang tak minat ko.



Senyum tapir : Ikut resmi Padi semakin berisi , semakin tunduk.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina