Tuesday, November 29, 2011

Selamat Tahun Baru Hijrah 1433 ; cerita penutup tahun 1432 hijrah, tak kenal maka tak cinta ngan trifle

Salam Tahun Baru Hijrah 1433.....


Selamat Tahun Baru Hijrah 1432, sama-samalah kita berdoa semoga  kehidupan kita lebih baik  di tahun ni dan tahun seterusnya . Penutup tahun 1432 hijrah, aku sudahi ngan bertemu 5 orang rakan , izan mummy chaca, cik pah kardishian, ratu kebaya (dah hari-hari jumpa kat opis , lagi nak jumpa kat tasik, khe khe khe) ngan milo ais kurang manis, kat Taman Tasik Titiwangsa.


Maaf gambar kecik ye, komputer ni sengal.



kami 5 orang ngan anak masing-masing, mana anak aku ngan milo ni, tak de pun.kui kui kui



Anak aku ni, apasal nak mengekor kemana je aku pergi.kah kah kah.



menu-menu antarabangsa:)

Tak kenal maka tak cinta, betul sangat pepatah tu, kenal secara dekat, kemudian baru boleh nilai , nilai apa?tak de maknanya , aku sapa nak nilai orang, keja menilai hak Allah SWT, cuma boleh aku katakan, dorang memang best perangai gila-gila , tak control cun, InsyaAllah tak hipokrit. Rasanya, first time aku jumpa kawan blogger yang ramai cam ni, kejikan 5 orang tu ramai. kah kah kah.serius , selama ni aku ngan suami tak pernah jumpa kawan seramai tu, mulanya kekok jugak, kemesraan dorang buat aku hilang kekok.

Teruja sangat jumpa dorang sampai terlupa nak ambik gambar . Gambar kat tasik tu , izan yang email, banyak gambar tapi komputer ofis ni slow tak boleh nak download banyak gambar, download pun nampak gambar kecik .Terima kasih izan ,sudi email gambar. Perjumpaan kecil-kecilan je, setiap sorang bawak bekalan makanan masing masing, kita makan sambil borak-borak. Sebelum balik izan ngan cik pah bagi aku cenderahati. Timakasih ye , korang berdua.


cenderahati dari izan. Aku terkejut boboy, tak sangka izan secomel dan secute tu, sama comel ngan hubby dia.



Cenderahati dari cik pah yang telah menutup blognya:(


Antara menu-menu antarabangsa di tepi tasek. kah kah kah



triffle milo ais terbaek, sampaikan suami ngan yuyi duk ulang depan peti ais.Paling best suami siap tanya "awak tahu ke buat trifle ni?. cis berdebah suami aku ni, bikin malu ama je.kah kah kah kah .Memang patut pun dia tanya cam tu, sebab aku tak pernah lagi buat trifle:(. Tak menahan yuyi suka ngan milo ais, katanya wajah milo ais redup, redup cam mana, aku kurang pasti:)

izan cute forever-donut Big Apple-
Ratu kebaya ratu forever-Roti kentang berinti ayam
Cik Pah-comei forever -Aku suruh dia bawak mineral water sahaja.
Milo ais redup forever-Trifle

Aku bawak kek lemon yogurt, cream cheese brownies dalam cup ngan bihun goreng simple je.



kek lemon yogurt ku, kalau nak resepi ambik kat sini ye.





cream cheese brownies ku, resepi kat sini ye.






Seronok jugak makan beramai -ramai tepi tasik sambil nengok pengantin buat photo shoot:).Blogger lain lenkali kita jumpa ye, tapi jangan ramai-ramai, cik ina segan:)


Kak chik ella cik ina menghargai cadangan terapi mata tu, terima kasih ye,betul tu mata cik ina ni perlukan cukup rehat dan terapi.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina