Monday, May 7, 2012

Sekadar luahan hati

Aku tak tahu nak cakap ngan saper? Aku binggung, semalam masa aku tengah lipat baju sekolah Firdaus , aku ternampak ada kesan  kena gunting kat bahagian lengan baju sekolah dia. Menambahkan kebingungan aku lagi bila  Firdaus bagitau  aku yang  gunting  lengan baju sekolah  dia tu kawan dia sendiri  tapi nama  kawannya tu dia tak tahu, boleh gitu : )  Sekolah tak sampai pun setengah tahun macam-macam hal terjadi , minggu lepas    kawan kelas dia menconteng- bahagian  belakang baju sekolah dia ngan pensel (macam conteng  papan hitam), dua tiga hari lepas kawan dia ambik pemadam ngan kaler pensel dia , tulat entah apa plak yang berlaku : (

Hakikatnya aku tak suka  campur hal budak-budak ni, tapi kalau dah sampai  merosakkan  harta benda Firdaus aku hanggin satu badan. Tunggu petang nanti InsyaAllah aku akan cari pengunting  tegar tu.kah kah kah erkkk geramnya, macam-macam perangai budak zaman sekarang ni ,,  Firdaus pun satu apa  yang orang  buat kat dia semua dia tak tahu , semua dia tak nampak. Mendidih aku  sabau sabau ...............


Semoga  Allah SWT memberi aku kesabaran paling tinggi kalau boleh   setinggi 9.1 skala richter. Apasal anak kita yang sekolah , kita plak yang sakit jantung.  Dapat  zaman aku dulu budak kelas  wat aku cam tu mau ligan kepala budak tu aku kejakan. Anak-anak kita ni  berhemah sangat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina