Wednesday, May 30, 2012

Sayang sayang buah kepayang nak ditelan pahit nak dibuang sayang

tajuk tak henggatkan.la la la memang aku sayang nak buang dah lah beli mahal tak kan nak buang cam tu je ye dak.Bak kata suami aku ada satu  tabiat buruk   "pandai baca tak pandai nak simpan balik" Ambik ko kena seketul.Sampai sekarang tabiat buruk  tu langsung tak  berubah. la la la

Malam minggu hari tu aku terlebih rajin , semua majalah ngan buku aku kombah, aku susun balik  ikut size .Lega, walaupun almari buku aku tak berapa nak cantik cam almari buku rumah orang lain  tapi  cukuplah kerajinan aku  buat aku bangga ngan diri sendiri. la la la

Budak ni kalau tak menyibuk ngan buku spiderman dia tu tak sah .
Apa saje Majalah ngan buku yang berkaitan memancing menjadi  majalah feveret suami aku.
Sebelum buku & majalah disusun balik aku tengok dah macam tongkang pecah
Okeylah tu janji tak bersepah. Ini baru separuh majalah dalam simpanan aku yang selebihnya  aku dah ikat tinggal nak buang je.
Turun termurun dari yuyi 2 set buku grolier ; I wonder why ngan ensklepodia . Tak silap aku rega buku ni dua set RM2400, aku bayar ansuran RM100 sebulan. boleh gitu.masa tu gaji aku baru mencecah  RM500 mana mampu bayar cash: (


Akhir sekali majulah sukan untuk negara tanpa campur tangan ahli politik.la la la la

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina