Friday, May 4, 2012

Hula hoop , RASAMAS terbaek

Salam kengkawan, jangan tanjat memon plak , malam malam cam ni  aku update blog. Ni cite betul bukan cite tipu , saje je aku update sementara nunggu Firdaus mengulangkaji pelajaran minggu  depan dia   start exam. Update buat geli-geli je ni, cite  aku pegi Giant  teman yuyi beli ayam yang dah siap perap, yang bestnya sampai Giant  bukan ayam yang dibelinya , dia  beli barang-barang  dapur  plak. Seperti biasalah anak-anak aku ni kalau dah berkumpul bermacam ragam dan peel dibuatnya ;

Teringat  masa aku sekolah rendah dulu hula hoop jenis rotan  digunakan dalam aktiviti sukan tak tahulah sekolah zaman sekarang ada digunakan  atau tidak. 

Masa anak-anak ku tengah bizi berhula hoop kat situ, aku bagitau  dorang masa  muda remaja aku  terror berhula hoop . Anak-anak aku pandang aku cam tak puas hati je, apasal dorang ingat  masa aku muda remaja badan aku cam sekarang  ni ke, kalau badan  cam ni aku  nak berhula hoop gak  nanti  tak tahu sapa yang gelakkan  : (

Pasangan regu untuk separuh akhir olimpik 2012. Kenapa sekarang  dah tak nampak  hula hoop rotan cam zaman aku sekolah dulu? hula hoop zaman  sekarang cam tak best je. .

 "Akhirnya hula hoop dalam gengaman , tima kacih akak" Firdaus kata dalam hati. 
 Ingatkan  gambar ni nak hantar kat Nestle, tapi cam malas plak last sekali  tepek kat blog jelah.

Yuyi suka beli milo 3 in 1

 Minuman yogurt Nestle Bliss kegemaran anak -anak aku.

Tak jadi cari ayam yang dah perap kat Giant , yuyi ajak aku pegi  beli ayam percek kat kedai  Rasamas. Ayam Rasamas memang terbaek , kami sekeluarga gemarkan ayam rasamas. ceh ceh wah ada macam jurucakap Rasamas tak?


Firdaus  jeles sangat  bila aku  asyik  ambik gambar  gula -gula hack, gambar yuyi tak pe lagi.

 Nampak tak tangan Firdaus  yang cuba menghalang aku ambik gambar yuyi. 
 Gambar dia tak pe : )
 Ada   percubaan menghalang disitu.
 Okey masa ni Firdaus tak nampak
 selamat lagi ................
 Dia datang tak dapat aku ambik gambar gula -gula hack , dia siap suruh aku delete semua gambar gula-gula Hack yang ada dalam handphone aku.
 Firdaus tak sedar  yang  gula-gula hacks  ada di  belakang dia.
Masa ni yuyi ngan gula -gula Hacks tengah  geram ngan Firdaus  
Gula-gula hack  tengah bengang ngan Firdaus



banyak gambar yang aku ambik boleh plak aku lupa nak ambik gambar ayam percek yang yuyi beli. Terima kasih pada cik google .



Okey sampai sini je, Selamat malam semua  esok kita jumpa lagi InsyaAllah

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina