Thursday, May 31, 2012

Baked cheese rice

Tak tak aku belum buat lagi baked cheese rice, cuma dalam otak aku  membayangkan  yang aku sedang mengolah  chinese fried rice aku  menjadi baked cheese rice . Aku tumiskan chinese fried rice guna butter,  aku tambahkan krim masakan dalam chine fried rice aku, aku buh dalam kaserol aku  parutkan kat atasnya cheese parmesan atau mozarella kemudian aku bakar dalam oven alangkah sedapnya...........

My homemade chinese fried rice.la la la la
Dalam membayangkan baked cheese rice tiba-tiba muncul simontel aku sorang ni yang masih menyebut makanan "kamanan", entah bilalah nak sebut ngan betul.
Nanti kalau aku buat baked cheese rice cam kat atas ni aku tepek kat sini ye.
yummy yummy tiba tiba je aku berangan  jadi kanak-kanak ribena sedang gembira menikmati baked cheese rice.




Berangan tak kena bayarkan?

First time aku rasa cerita aku  tak berfeadah .:(

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina