Friday, May 18, 2012

Domino's Pizza-saje buat gelik-gelik dipetang hari

Sebenarnya aku tengah sibuk ni tapi nak gak menyelitkan cite pizza domino's yang suami aku beli tempoh hari . First time suami aku beli pizza Domino's dan first time gak aku ngan Firdaus makan pizza domino's. Suami aku beli domino's pizza ni pun sebab kekasih gelap dia yang kirim,kalau tak tak de maknanya dia nak layan  pizza ni. Bagus gak kekasih gelap dia kirim dapat aku merasa domino's pizza  sekali.

Ciri-ciri pizza kesukaan aku ; pizza yang lembut , gebu, topping mewah ngan cheese, pizza pilihan aku plak pizza hawaiian tuna ngan hawaiian chicken, kitaorang sekeluarga suka jenis pizza yang sama
harga tak ingat
Suami aku siap belikan air orange untuk Firdaus, untuk aku tak de.Sapalah aku : (
Hawaiian tuna -peveret aku tapi sebab domino's pizza aku jadi hurmmm hilang kata-kata.hey cik ina do do cheng ko nak mampus ke apa makan jelah banyak plak cikadak(sebelum korang komen dalam hati aku komen dulu)
macam lemfempengfeng .kah kah kah
Muka ko kenapa Firdaus macam something wrong somewhere je.: )

Okeylah kengkawan aku nak sambung keja  balik , banyak lagi dokumen yang  aku kena hancurkan .Apa nak buat dah kuli kenalah buat apa yang  bos suruh.
Keja yang paling aku tak suka , redho jelah : (




Okey kengkawan jom survey, saper suka domino's pizza sila tekan A, pizza hut tekan b, kedua-dua sekali tekan AB, tak suka pizza tekan 0, ha ha ha senangkan tak payah nak pening kepala fikir pasal komen , kali ni main tekan je.


Aku tekan : B

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina