Sunday, October 7, 2012

Petang sabtu aku ; Restoran subangku bolehlah buat gelik-gelik

Bagi orang  Kelang atas sikit  sedaplah melayan makan seafood kat Restoran Subangku yang terletak berhampiran ngan Terminal 3 Lapangan Terbang Subang  ni tapi untuk orang Kelang bawah sikit cam aku ni  bolehlah kalau nak melayan gelik-gelik makan seafood di tengah  Kota Metropolitan. *abaikan ayat  cam harem*Pada pandangan  aku yang  berlandaskan ilmu aku yang TAK  seberapa tinggi ilmu makanan ,  restoran seafood ni tak boleh nak menandingini restoran seafood yang ada di sekitar Pelabuhan Kelang contoh cam restoran kat sini. Jangan salah faham plak ngan statement aku ni  , janganlah korang ingat semua makanan kat sini tak sedap.Ni dah  masuk kali kedua aku makan kat sini  jujur aku katakan yang  restoran ni belum khatam bab ketam.
Kalau dah kira sekali  dalam bil bolehlah kita rembat ye dak*tisu basah pun kalau nak berkira memanglah  hampeh*
Hah ! Tengok! Kan  aku dah kata Restoran ni berhampiran ngan Lapangan terbang Subang kalau  tidak masakan Firdaus leka  memerhatikan kapal terbang berlepas sambil minum air : ) *dah macam kat rumah sendiri*
Air minuman kami

 Ganster kampung dusun yang tak ganster sangat
 Dia ni mesti nak minum air yang orang lain order
 Firdaus ngan nasi goreng cina tak boleh dipisahkan
 Lala goreng cili ni ada kemungkinan untuk Firdaus seorang kalau tidak masakan  dia makan  sesuap nasi goreng ditenggeknya  seketul  isi lala ~~ ni sedap
 ~~ni aku konpius mee hailam atau mee wantan hailam ~first time aku makan  mee hailam cam ni
 sebelum makan jangan lupa baca doa ye adik-adik sekalian 
 Asparagus goreng belacan
 ni aku tak tahu nak cakap apa mungkin ni *Victoria Becham*
 ~~~ni pun aku tak tahu nak cakap apa  mungkin ni ala red crab with sour and sweet sos ala ala argghh malas nak cakap omputih nanti pening korang. 


Okey ye kengkawan mak ada urusan penting yang nak dibereskan nanti kita jumpa lagi ye  kita cerita pasal malam , pagi dan tengahari sabtu mak  plak ye*haish macamlah  kau artis yang orang sekeliling terkinja-kinja nak tahu cerita pasal kau* bajet tu perlu ada dik.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina