Monday, April 23, 2012

petua untuk anak -anak cepat membesar bagai johan-mak tengah sedih

Syukur sangat sangat pada Allah SWT , a lot of thank pada anak aku yuyi yang belikan aku handphone untuk mengantikan handphone kesayangan aku yang baru je beberapa hari lepas rosak. Aku tak suruh pun dia belikan aku handphone baru dia yang rela hati nak belikan , katanya kalau aku tak de handphone nanti ada apa -apa hal susah dia nak hubungi aku . Sebelum dia belikan aku handphone awal- awal lagi aku dah pesan kat dia beli handphone murah-murah je yang second hand pun tak pe dan kalau boleh handphone sony ericsson cybershot. Handphone aku yang rosak tu pun handphone ericsson sony cybershot model lama, dengan cybershot senang nak ambik gambar, gambar pun  cantik. Kamera DSLR lagilah gambar cantik tapi nak wat cam mana aku masih belum mampu memilikinya.


Aku nak taip pun dah tak de mood , ni semua gara-gara cite semalam, hati aku tiba-tiba je nak menjerit sepuas hati. Jangan  rasa boring ye ngan cite aku hari ni, aku memang tengah frust ni, aku tak suka orang nak tuduh aku membabi buta.arghhhh malas cite lagi lah wat menghabiskan beras je.Layan jelah gambar anak aku masa dorang datang opis hantarkan handphone baru , lepas tu kitaorang  gi makan-makan kat kawasan opis. Bolehkan aku tepek gambar  je, otak aku ni dah kosong  aku down gilaaaa



18 tahun dulu masa yuyi duk depan aku ni dia berumur 7 tahun, betapa masa cepat berlalu bila kita sentiasa rasa bahagia ngan apa yang kita lakukan dalam hidup kita.
kita jangan  sesekali rasa  menjaga dan membesarkan  anak -anak  tu satu beban, InsyaAllah cepatlah anak kita membesar bagai johan.

gula-gula hacks















Gula-gula hacks ngan pompuan nepal pun jalan : )

Gambar kali ni aku tepek banyak sikit sebab nak practise handphone  yang yuyi bagi tu.sorry ye.Lagi satu maafkan aku  sekiranya ayat aku tunggang langgang, biasalah cite orang tengah fikiran berkecamuk.




Sesiapa yang ada  baca cite aku semalam dan ada meninggalkan komen , aku minta maaf   cite tu terpaksa aku delete  atas sebab tertentu, pada aku cite tu tak de menyakitkan hati mana-mana pihak , kalau  tak suka ngan cite aku tu pun jangan sampai tuduh yang aku wat cite tu sebab nak naikkan rating  rate view blog aku : (


Okeylah aku nak gi tenangkan fikiran sebelum fikiran aku berkecamuk nanti entah apa plak yang berlaku.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina