Friday, July 13, 2012

Hanya 5 perkataan je dapat mengambarkan perasaan aku tika ini

1-Bersyukur

Aku bersyukur  ke hadrat Allah SWT kerana  telah memanjangkan usia yuyi hingga ke hari ni. Selamat manyambut hari lahir buat yuyi  pada hari ni semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Mak menunggu kepulangan kau  ke Malaysia hujung minggu ni. Lagi satu lupa mak nak cakap "ajal maut jodoh pertemuan Allah SWT yang tentukan".

*Jangan lupa bawak balik coach, braun bufel, prada dan segala gadjet yang terkini-ayat menghanjing &mengtenuk dan segala haiwan  yang seumpama dengannya*

 2.Tumpang gembira  

Salena Gomez semakin kurus di mataku kalau cam ni punya kurus dapatlah dia menyertai  pertandingan ratu cantik pada penghujung tahun ni.




Salena Gomez hanya makan 2 ketui kuih bersama nescafe ais je pada waktu pagi.ko mampu. Semoga dia mendapat bentuk badan idaman.



3) hampeh

Waktu malam aku memang tak makan jadi waktu pagi aku kena ambik makanan yang berat-berat-alasan yang sangat klise keluar dari mulut sorang pompuan yang kuat makan. Aku tak menyertai mana-mana pertandiangan ratu cantik kira okeylah berat badan aku sekarang ni. *Like I care*

 4)ko banggangkan

ko pasangan ideal dimata ku
 
5)sakit hati mungkin kena berkorban 

 3 hari lepas blog ni buat hal tak boleh publish new post, pagi tadi plak  blog baru   buat hal yang sama. Aku dah tak alternative lain, mungkinkah  aku kena buang salah satu blog yang aku kasih lagi sayangi ni.Sebenarnya, bila difikir balik rasanya tak mungkin aku akan buang blog lama ni sayang sangat  lagi pun kat sini  terlalu banyak  kenangan ~~sila bertabah ye wahai hati~~.

Harap maaf segala kesulitan amat dikesali.Segala pertanyaan dan cadangan  boleh hantar ke tak de maknanya.la la la la


Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina