Wednesday, July 18, 2012

Ada mee goreng berselarak berhampiran dengan kantor kami..........

Belum sempat sampai ke kantor mee dah meniarap di situ-sila insaf



Undang -undang dan peraturan yang telah ditetapkan oleh syarikat kami bekerja

Pihak syarikat melarang   pekerjanya membawa masuk  makanan dan minuman dari luar    *ada sedikit kegarangan disitu* aum aum aum . Pekerja mestilah mematuhi semua peraturan  yang telah ditetapkan oleh pihak syarikat jika anda didapati melanggar peraturan ini anda tak perlu  menunggu lama untuk dihukum jangan panik bila hukuman   tu jatuh didepan mata anda seperti apa yang berlaku ke atas monica lawenskey ngan arnelsusahnakeja *sila baca sekali lafaz* atas perbuatannya  yang ahhhh malaslah aku nak cerita kat sini.la la la la  



Orang dah kata jangan melawan cakap orang tua ahhh tengok apa dah jadi  belum sempat sampai ke kantor mee dah meniarap kat tepi longkang. Saper nak jawab? Dalam hal  mee meniarap ni  monica tak bersalah , aku yang bersalah sebenarnya , aku yang suruh monica menapau baki mee tu tapi masa kejadian tu  aku tidak mengaku dan berpura-pura  tidak  bersalah .Biasalah di zaman yang serba moden dan canggih saper yang nak mengaku terbe*** dalam seluar ye dak. *ada sedikit bangkai statement tu*





Sekadar luahan hati


1)Terima kasih Tengku Aini omar , sebab sudi bagi ucapan selamat berpuasa kat aku, aku dah baca message ko melalui email al maklumlah company  aku ni dah  blocked facebook sebab hampir 20%  pekerjanya melayari laman sosial pada masa waktu pejabat termasuklah aku. Handphone aku ni 3 biji RM10 tak de line internet  makanya memang  aku tak dapatlah mereply message ko  harap bertabah  tunggu malam nanti la ye.


2) Aku perhatikan perangai yuyi ni  ada sedikit sengal, petang semalam berkali -kali dia miss call aku , masa dia call tu hp aku tak de bateri.Petang tu aku call dia balik.aku  ingatkan dia nak tanya  apa, rupanya nak tanya cam mana nak masak lala. Cara dia menanya , aku membayangkan pada masa tu  dia seolah-olah  berada bersebelahan ngan periuk lala.cis baru  jap ni  dia call aku dia tanya soalan yang sama . la rupanya dia  baru nak pegi pasar beli lala.*ada sedikit bangkai disitu*







Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina