Tuesday, July 3, 2012

Jalan -jalan cari sarapan-around the kedai keranji nipah enterprise got small coffee house

*jangan ikut bahasa omputih aku* Setiap hari kalau ada kelapangan masa aku akan review tempat breakfast ala-ala kekampungan . Kalau makan kat area-area kampung ni banyak benda yang aku kena buat tak nampak. Sedap memang sedap tapi aku kena redho persoalan mengenai sudu garfu berdanau atau air basuh tangan kelabu asap, pandailah aku bawak diri pada masa tu ye dak. Jangan salah faham plak TAK semua yang berdanau dan kelabu asap(TAK tu aku kasi besar dan bold bagi orang paham) masalahnya disitu yang kelabu asap dan berdanau tulah yang sedap habis cam mano? Air tangan orang kawasan luar bandar ni sedap sikit kalau nak dibanding ngan kawasan bandar tapi dengan syarat kita kenalah pandai pilih kedai....
First time aku jejak kaki kat kedai ni, kawasan sekeliling sejuk mata memandang.
Biasalah meja kayu + kerusi kayu + plastik
ko mampu pakai coach makan kat cofee house .itu kawan aku punya bukan aku punya ye.
Ada pengimportan makanan berlaku disitu. ooo tauke kedai tak masak makanan kat kedai , dia masak kat mana aku tak siasat plak.Masa aku sampai tu makanan belum ada lagi lebih kurang 5 minit aku duduk makanan pun tiba.
Tak dapat nak ambik gambar lebih sebab ada sedikit orang yang bermuka acemek disitu.menganggu konsentrasi aku je.
Teka saper punya yang mantop bersama kopi o kurang manis. saper lagi kalau tak aku yang punya.
Kawan coach punya nasi lemak bersama kopi O kurang gula
Rancangan Jalan -jalan cari sarapan ini ditaja oleh Snek kekacang hijau MIAOW MIAOW pilihan aku sekeluarga.Cubalah jangan segan-segan.la la la

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina