Thursday, July 5, 2012

Jalan -jalan cari sarapan- look like many sugarcane plant at the back your house

Tak dapat aku nak gambarkan dengan perkataan cukuplah aku katakan this tauke coffee house look like many sugarcane plant at the  back her house or one trailer sugar fall down inside her  sambal and all the lauk pauk.*budak-budak yang masih sekolah sila dapatkan keizinan ibu bapa sekiranya nak mengunakan  bahasa english ni *
Coffee house ni terpaksa aku senaraikan dalam x files

Yes aku ngan pumpkin tengah marah sangat ni. Serius aku adalah trauma hypertension dan penyakit seumpama dengannya selepas minum teh manis ,sambal manis + + + serta rendang daging kuasa 10 manis manakala pumpkin adalah meyong kuasa 20 selepas minum kopi o manis , makan paru manis merdu serta sambal manis menikam kalbu. Aku tak marah kata kau, masa order Teh dan kopi O  hampir  20 kali aku tekankan perkataan "KURANG MANIS" *pentipu sangat*

Korang bayangkanlah bertapa aku kehilangan arah akibat termakan makanan manis -manis sehingga aku hampir terlupa hendak membayar harga makanan. Ya Allah ya tuhanku ampunkanlah dosa-dosaku mengutuk orang pagi-pagi  ni
Kalau macam nilah punya  paten coffee house keropok Tam Tam pun tak sudi nak menaja rancangan jalan-jalan cari sarapan aku pagi ni.


Sekadar luahan hati

kenapalah orang kita ni suka sangat buh sepikul gula dalam masakan? Dalam sebulan berapa kilo lah dorang pakai gula. Rumah aku sekilo gula nak habiskan dalam sebulan pun payah.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina