Monday, July 23, 2012

Gambar berdiolog

 Salam Ramadhan............

Nama saya Firdaus sekarang ni  umur  saya 7 tahun. Saya  bantai gelak bila saya dapat  tau yang mak saya  bercerita dalam blog pasal saya yang excited sangat nak berpuasa. Saya nak berpuasa tapi nak buat cam mana  saya hanya boleh tahan lapar tapi dahaga payah sikit nak tahan .  Jiwa saya kacau. Saya tertanya-tanya pada diri sendiri mengapa  dan kenapa saya sanggup berbuka puasa hanya kerana  tercium aroma ayam goreng  KFC. Biarpun saya  puasa setengah hari  pada hari pertama puasa ini tak bermakna yang saya tak de keinginan nak berpuasa  penuh macam orang-orang diluar sana. Tapi bila difikir-fikir  balik macam rugilah plak saya buka puasa pukul dua semata-mata nak makan ayam KFC. Inilah adalah pengalaman pertama saya berpuasa, InsyaAllah akan datang saya akan cuba untuk berpuasa penuh. Kengkawan yang baik hati , saya harap Kengkawan semua dapat   mendoakan supaya saya dapat berpuasa penuh pada tahun ni InsyaAllah :) -  dari yang sentiasa comel-Firdaus

Buah cempedak diluar pagar
Ambil galah tolong jolokkan
Saya budak baru belajar
Kalau salah tolong tunjukkan

jalan-jalan di pasaraya Giant pada hari  pertama puasa. Jangan betulkan skrin  monitor anda,   : ) Gambar berdialog  bersize besar  ni hanya ditayang sekali je diblog ni.la la la



 


  



Ambiklah saya jadi model iklan syampoo, anda pasti tak menyesal.


  






Sekadar luahan hati

Sesekali  jadi surirumah tangga seronok gak. Bilalah aku boleh jadi  surirumah tangga  100% ni.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina