Sunday, November 18, 2012

Sila mati sekarang...mak kau berjambul 40

Bila aku sedang menahan  period  pain dah semestinya aku tak larat  nak update blog.Tapi tadi bila aku tertengok berita TV 9 kalau tak silap aku dan tertengok seorang ibu  marah sakan dengan anak dia di depan beberapa penjawat awam tetiba je period pain aku hilang sekejap. Ni aku tengah marah ni.. tengah marah ngan ibu kepada budak yang kena tangkap tu .Apa kejadahnya kau nak marah dan ceramah anak kau di  depan penjawat awam tu semua.   Tak boleh ke kau bawa anak kau tu balik ke rumah  dulu nanti  kat rumah kau nasihatkan lah  dia elok-elok. Seriously aku tak boleh tengoklah situasi  seorang ibu atau bapa nak marah dan maki hamun anak di depan orang lebih lagi depan penjawat awam.Saper penjawat awam tu sampai kau boleh  bangga  bila dapat  marah, maki hamun  anak kau kaw kaw  depan dorang tu.bullshit. Tetiba je aku teringat arwah ayah .Bodohlah banggang berjambul 40 dorang ni...............

"Sila mati jadi ibu bapa sekiranya kau hanya nak melahirkan dan  memiliki anak-anak yang sempurna saje...itu pesan aku".

Kasihanlah pada anak-anak  yang  memiliki  ibu bapa yang hanya berkehendakkan anak-anak yang sempurna : (







Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina