Saturday, November 10, 2012

Teater Anugerah skrin 2012 ; lebih fantasi pun tak boleh gak dik, hancur dibuatnya


Setiap tahun aku tak pernah ketinggalan menyaksikan majlis  Anugerah Skrin di kaca tv. Sebelum sebelum ni tema Anugerah Skrin belum pernah mengecewakan aku , aku mesti  tonton dari mula sampai habis. Berbeza  dengan   Anugerah skrin malam tadi setelah setengah jam aku menonton tengkuk aku terasa berat , mata aku macam separuh terbukak separuh terlelap lalu aku  terus  menutup tv.Rasanya lebih baik aku selami mimpi aku tak pun selami jiwa ku daripada aku selami dunia fantasi kami(fairy tale tengkorak hang).Okeylah itu je aku nak bagitau.







Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina