Monday, July 9, 2012

Tips mengekalkan berat badan serta menguruskan badan dengan cara murah & berkesan dan tips yang lain-lain

Lokasi : Rumah yuyi

Waktu : Petang sabtu

Tempat : Tak berapa penting

Letakkan sebuah cermin besar berhadapan ngan meja makan anda. Dengan adanya cermin besar tu anda pasti akan dapat memperhatikan perubahan pada tubuh anda setiap kali anda selesai makan.Mungkin tips ni bukan untuk aku kot .la la la la
Firdaus tengah memerhatikan bentuk muka dia selepas makan.
Jangan buang sofa yang dah koyak sofa tu nanti boleh dijadikan tempat beriadah dan bersantai(membuta) diwaktu senggang .
Makan sambil memerhatikan cermin besar dihadapannya.



Abaikan  model  tak berbayar tu
Wah betapa improvenya yuyi dulu banyak ini, sekarang ni dah penuh almari.Pastikan rumah anda mempunyai almari yang penuh ngan buku supaya anda leka membaca sehingga anda lupa tentang makan .ha ha ha

Cermin diri sendiri dulu okey???????????
Elakkan memakai pakaian yang sedondon dengan warna sofa. la la la


Diharap tips-tips diatas berguna untuk masa depan anda semua, sekiranya tak berguna buat geli -geli pun boleh.

Sekadar luahan hati

Biar kenyataan tu keluar dari mulut orang lain yang penting bukan dari mulut aku .Macam tulah baru smart , tahu tahu je dah tak de daripada canang sana sini tapi tak blah blah sampai sekarang. Aku rasa kelakar ngan orang yang sibuk nak memuja orang yang dah tak de tapi masa orang tu ada tak suka plak.Manusia ngan hipokrit seiring dan sejalan la la la
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jangan ikut sangat

Advertisements

Twitter

anak-anak cik ina