Tuesday, November 20, 2012

telur tembelang ; telur sri murni

Bagi mengelakkan terpecah telur  tembelang  kita pecahkanlah dulu sebiji demi sebiji  telur yang yang kita nak guna ke dalam bekas  yang berasingan. Haish telur tembelang ni bila dah pecah bukan saje membusukkan telur disekelilingnya malah segala yang terkena percikannya   pun turut busuk.

Aku baru je pagi tadi terkena serangan telur tembelang, arghh pengsan aku beberapa saat , haish  nasib baik aku pecahkan telur tem dalam bekas  berasingan.
Selamat 4 biji telur aku ni daripada dimusnahkan oleh sebiji telur tembelang
 Telur tembelang-sila belek sepuas puas hati
 Kalau dah rezeki tak ke mana, Alhamdulillah dapatlah juga sekeping telur dadar
The moral of the story ; lenkali beli telur Sri Murni ye motip ?sila bagi bonus lebih.





Terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini Semua cerita diblog ini berkisar mengenai kehidupan peribadi aku , tidak ada kena mengena dengan orang lain kecuali aku dengan jelas menulis nama atau menyiarkan gambar sesiapa.Segala hasil tulisan di blog ini merupakan pandangan peribadi aku dan tidak mewakili mana-mana pihak .

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina