Tuesday, June 5, 2012

Tips berblogging paling sempoi

Salam kengkawan ..........

Hari ni aku nak tunjukkan kat kengkawan tips berblogging  paling sempoi yang menjadi amalan aku kini dan selama-lamanya .
Mula-mula sekali ambik sekeping roti sapukan ngan sedikit butter diikuti ngan sapuan jem strawberry.Masukkan roti yang dah disapu butter ngan jem strawberry  tadi ke dalam bekas .
Kukuskan roti tadi selama 10 minit.
Selepas 10 minit keluarkan roti kukus tadi kemudian ngap.Mudahkan tips berblogging aku ,cepat dan sedap tanpa menyakitkan hati orang lain .Akhir kata dari aku berbloglah dengan aman :) Harap paham ye ngan cerita aku kali ni , be yourself  sentiasa .Hidup kena sempoi beb.


Sekadar luahan hati

kengkawan panaskan cuaca dua tiga hari ni? atau kengkawan panas ngan cerita aku hari ni. la la la la

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina