Saturday, June 9, 2012

Biar gambar menceritakan segala-galanya -tips outing bersama family


Hari  ni  kami sekeluarga di sini.


 Mata besday boy macam nak terlelap je.
Telur rebus  aku tak kupas dari rumah takut cepat basi nanti  bila dorang  nak makan nasi lemak masa tu baru aku kupas .
Tak semestinya  bila outing bersama family kita  kena mengeluarkan belanja yang lebih. Terpulang pada diri masing -masing tepuk dada tanya selera. Bila outing bersama  keluarga aku memilih untuk membawa bekalan makanan dari rumah.

Makanan yang aku sediakan
1)nasi  lemak
2)bihun goreng
3)kek

Kacang goreng bersama bawang putih dan daun kari  feveret suami aku. Timun pun aku tak kupas dari rumah nanti takut tak fresh .

 tak takut kena pisau ke?

 Suami aku warning "jangan letak gambar saya nak  femeskan blog awak. " ada aku kesah.
 Besday boy 
 Lepas mandi mesti perut lapar.Masa ni nasi lemak aku paling laku.

 
Sedap
 Sedeh dengar statement suami aku "hampir  berbelas tahun tak mandi sungai" Aku bagi can dia dengan Firdaus mandi sungai dengan sepuas-puasnya . 







 Bukan kaki Yuna










 Baju merah ngan baju hitam asyik berkelahi









Seharian menghabiskan  masa bersama keluarga  adalah saat yang membahagiakan.

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina