Friday, June 15, 2012

Antara neelofa, Anzalna dan kak limah nasi lemak saper yang paling besar?????

Aku suka nasi lemak buatan sendiri.Apa kejadahnya aku nak makan nasi lemak neelofa , anzalna dan kak limah bila nasi lemak yang aku buat sendiri lagi sedap ye dak. cian neelofa dan anzalna tak pasal-pasal jadi mangsa keadaan. Meh sini makan nasi lemak aku jangan gaduh-gaduh korang berdua bukan pandai pun berlakon  opsss. korang berdua bangku kan sibuk nak bergaduh korang dah pandai masak nasi lemak ke tak? Pegi mantapkan skil lakonan korang tu dulu dik oiii *matik sibuk hal orang*

Subuh tadi aku cam lipas kudung masak nasi lemak.

Kalau boleh belilah  ikan bilis yang terbaek dari ladang supaya bila digoreng dapat menghasilkan ikan bilis goreng yang ranggup , kurang masin dan sedap.
Nak resepi nasi lemak meh ambik kat sini.free je . Basuh beras seberseh-bersehnya untuk mengelakkan nasi lemak daripada cepat basi .
Kalau nak dapatkan nasi lemak yang seputih salju ; jangan masukkan semua santan kelapa yang last sekali mengandungi serdak -serdak kepala berwarna hitam.
Aku suka lah presentation of my nasi lemak *matik separuh omputih* kelakar aku boleh banggakan presentation caca marba cam bangkai  tu .la la la la




Okeylah cukup sampai disini je , aku nak pegi makan nasi lemak tapau dari rumah di bawah pokok bersama kawan opis. #tipsberjimatcermat

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina