Friday, June 15, 2012

Tidur sebantal mimpi lain -lain

Ada ke orang yang tidur sebantal dapat mimpi yang sama . Jangan buat aku gelik petang-petang hari ni boleh tak ? Aman dunia kalau tidur sebantal dapat mimpi yang sama.
Tengahari tadi kitaorang makan disini. gelandangan yang dah kembali kepangkal jalan.la la la. Masuk hari ni dah kali ketiga kitaorang makan kat sini. Hari pertama makan kat sini ada mat gian yang cuba -cuba nak test market. "hello mat gian pegi test market kat tempat lain boleh tak , aku ngan kengkawan aku ni dah penuh ilmu mat gian didada" Kalau dia nak makan nasi aku boleh boleh bagi tapi kalau nak duit paham-paham udah. Nasib baik dia paham isyarat mata dan tangan aku, kalau tidak mahu mangkuk sambal telur aku melayang 90 darjah celcius *matematik tak dapat kredit*
Nasi lemak yang aku cerita tu.Tak sia -sia tinggal bekas, nasib ko lah neelofa tak merasa nasi lemak aku.
Aku percaya satu hari nanti pasti ada putera raja dari morocco akan meminang kawan aku ni. cis nak morocco aje.Aku pasti satu hari nanti aku akan buang link  blog kak limah dari senarai blog list aku.


Jumpa lagi ...........................

Jangan ikut sangat

Advertisements

anak-anak cik ina